Monday, March 19, 2012

MIORERS FUTSAL CLUB


MIORERS FUTSAL CLUB ditubuhkan pada bulan Julai 2010, tapi kenapa nama MIORERS? aku bukan nak jual nama aku pun, cuma tak nak letak nama yang mengarut je.. lagipun tujuan aku nak support budak2 yang masuk team ni.. tujuan aku wujudkan team ni bukan sebab nak mantapkan team semata-mata, aku nak bagi mereka keseronokan dan keukhwahan.. aku tak nafikan budak2 miorers ni ada bakat besar walaupon mereka ada yang bersekolah boleh bersaing dengan orang dewasa daripadanya.. sebelum aku belajar di KPM, setiap jumaat malam aku akan ajak diorang main futsal.. warna tema team ni adalah hijau dan hitam, sebab hijau melambangkan keberanian dan hitam kegarangan, hmmm, btul ke, ntah la, aku main hentam je.. team ni dah buat 3 generasi jersi, kesemua warna hijau, yang paling aku puas hati dengan jersi adalah jersi generasi ke-3 iaitu jersi baru (bawah ni)


No comments:

Post a Comment